Jisses Amalia! Kloning skulle uppskattas!

Herregud sicken förmiddag! Det har varit fullt ös från öppning till nu! Jag är ensam i butiken och det har kommit massa kunder, leverans av glasögon, linser och fodral och samtidigt skulle jag ha möte med en tjej som ska jobba extra hos oss! Hur gick det ihop? Helt ok faktiskt! Min chef fick prata med extrajobbstjejen och jag sprang som en yr höna mellan köket och butiken. Tur att jag är snabb i benen. :) Nu är det bara eftermiddagen kvar och jag hoppas att den blir lite lugnare. Det är svårt att hinna med allt när jag står ensam, men sånt är livet!

Nu är det lite lugnare och jag tar en äpple- och tepaus! Ja, samtidigt som jag jobbar då så paus och paus. Den där rundan i gymmet ikväll lär behövas!

Kloning... Det vore en bra sak idag!

Nu är det slut på pausen! Åter till arbetet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lyckas du så tala om för mej hur du gjorde. Har försökt många gånger!

2010-11-12 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0