Mina nya favoriter!

Fredag! Det är en trött fredag idag! Jag kunde inte somna igår. Det är jobbigt med såna kvällar! Men nu är det fredag och det betyder leeeedigt! :) OCH... Jag jobbar bara till 16.00 idag! OCH... Jag ska på after work ikväll! Det kan inte vara annat än bra då!

Min fina nya skor. De är underbara! Jag har haft på mig dem tre dagar i rad nu och de är ljuvliga. Visst... Det gör liiiite ont i fötterna när jag har haft dem en heldag, men så är det ju med nya skor. Plus att jag inte är van vid att ha lite klack. Men annars är de supersköna!

Skorna är i någon speciell typ av skinn. Skinn med en matt yta som bara är såååå snygg! Modellen är lite bootsliknande med en dragkedja baktill på hälen (valde bort dem med dragkedja på sidan för att få en lite annan modell än Acnes variant av skon [dvs originalet! De är för övrigt sjuuuukt snygga]). En relativt låg klack som är grov. Snyggt helt enkelt! De kostade lite mer än vad jag hade velat ge. Knappt 1200 kr, vilket kanske inte är jättefarligt för ett par skinnboots som jag kommer kunna ha tills de faller sönder... Men det blir liiite för mycket om man inte ens hade tänkt köpa skor! Med facit i hand är jag supernöjd!! Jag var rädd att jag skulle ångra mig, men jag tror att jag hade ångrat mig mer om jag inte hade köpt dem. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0