Nytt från topp till tå! Nästan i alla fall...

Så... Sakta men säkert ska jag berätta om vår Stockholmsresa! Fyra underbara dagar med fina mamma och söta syster. Det var jättehärligt att komma bort från verkligheten några dagar! Äta god mat (massa god mat!), dricka gott vin, fika, strosa, shoppa och göra massa roliga saker.

Det blev lite shopping för min del! Jag hade inte tänkt köpa så mycket och det lyckades jag hålla... Nästan. :) Det blev ett par jeans, en oversizeskjorta, ett halsband, en stickad snäv klänning, ett par strumpbyxor, en klänning, en mössa (japp du läste rätt! Första mössan jag äger på väldigt, väldigt många år!) och ett par alldeles för dyra skor (men de är skitsnygga så vad gör väl det?). Jag är supernöjd! Det jag köpte var sådant jag behövde. Ja, mer eller mindre i alla fall. ;)

Dagen till ära har jag på mig nytt nästan från topp till tå. Lite svart/grått tema med en klick av cerise. Vad tycks?













Ny svart lite småtransparent oversizeskjorta från HM. Rena fyndet - 99 kr!
Nya gråa jeans från Gina. Ynka 199 kronor!
Nya skor/boots från Nilson. ca 1200 kr.
Klocka från Neptune som jag har budat hem från Tradera. 205 kr (ordinariepris ca 699 kr).


Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt ! Jag kan ju klä mej likadant i kväll om jag vill ;)

2010-11-04 @ 06:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0