Vill till gymmet! Ja, det är SANT!

Det är konstigt det där. Jag gillar egentligen inte gymträning, men så fort jag har kört lite skivstång och jobbat fram lite muskler så känns träningen i gymmet mycket roligare! Det är precis som att de där små musklerna gör mig peppad på att göra dem lite större. :) Så var det förrförra hösten och förra våren. Då körde jag regelbundet i gymmet varje vecka utöver skivstången. Men så fick jag en dille på spinning i stället och musklerna krympte.

Nu är jag där igen! Det känns lockande att gå till gymmet just för att jag börjar se reslutat från höstens skivstångspass. Så ikväll blir det gymträning! Hård sådan. Först löpning till uppvärmning och sen ska musklerna få sitt! Me like.


Vad får dig att känna dig peppad att träna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0