Boxas för allas bröst!

Tidigare idag var jag och Madde på Sportlife inne i stan och tränade Box. De har ett 24 h event till förmån för Rosa bandet. För 100 kr/pass får man träna en timme och med sig därifrån får man en goodiebag med lite behövliga grejer såsom paraflax (X antal tjejer i omklädningsrummet utbrast: Åh ett paraply! Precis vad jag behöver!) och ett tiokort på Sportlife. Jag gillar den här typen av event! Då kan jag bidra till något bra och samtidigt ge kroppen en omgång. :) Lätt värt 100 kr!

Jag och Madde körde som sagt box. Ett riktigt tufft pass! Svetten droppade från pannan och pulsen var höööög! Maddes blick var inte att leka med och jag fick använda nästan all min kraft för att kunna stå emot hennes slag. När det väl var min tur peppade hon mig igenom det jobbiga och jag försökte slå så hårt jag bara kunde, men kraften fanns där inte riktigt i alla slag. Men jag är nöjd ändå för jisses vad jobbigt det var!

Imorgon är det söndag igen. Tiden går för snabbt! Varför kan inte helgen vara längre? På schemat imorgon står sovmorgon! Jag sov inte alls bra natten till idag av olika (eller egentligen en) anledningar. Inatt hoppas jag på mer tur. Sen blir det till att städa lite. Tiden räckte inte till idag med allt bak. Som om inte det vore nog så ska jag på Maddes skivspinpass på eftermiddagen. Tufft, men skönt för kroppen!

Men nu... Ja, nu ska jag sova för jag är skittrött rent ut sagt! Som skrivet... Dålig sömn natten till idag! Sov sött så hörs vi imorgon igen. :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0