Filten! Lås fast mig i soffan!

Usch. Det är så höstigt ute. Grått, blött och säkert blåsigt också. Illa!

Till råga på allt frysen jag långt in i märgen. Mitt huvud gör ont och jag känner mig hängig. Inte alls roligt! Jag önskar att jag fick sitta kvar under min varma, gosiga filt. Jag önskar att jag fick sitta och surpla te. Jag önskar att jag fick plöja några OC-avsnitt. Jag önskar att jag fick sova lite till och då kanske huvudvärken skulle släppa. Men nej... Dags att åka till jobbet. Om bara filten kunde låsa fast mig i soffan. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Något på gång ? Själv har jag haft en konstig huvudvärk som inte riktigt vill ge med sej ! Treo till frukost, lunch och middag. Pust ;(

2010-10-19 @ 09:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0