Gröna fingrar... Eller ja. Naglar i alla fall

MNY. Det är ett nytt sminkmärke som just nu finns på Lindex och Åhléns runt om i landet. Det är Maybelline som släppt en lite billigare kollektion smink som heter just MNY. Det finns ögonskuggor, eyeliner, rouge, läppglans och nagellack.

Eftersom min nagellackssamling består av väldigt mycket sommarfärger (rosa, korall, lila) så tyckte jag att det var dags att köpa något höstigt. Så igår var jag inne på stan och köpte två lack från MNY. Ynka 29.50 kr/st! Stora flaskor och det fanns massa fina färger. Jag fick hålla fingrarna i styr och bara plocka ut två. Den ena är i lite lergrå färg, men det har jag inte testat än. Det andra - ett mörkt olivgrönt lack - har jag precis målat på. Superfin färg! Jag har letat efter ett snyggt grönt lack, men inte hittat något jag gillar. Men det här är perfekt!

Nu är frågan bara hur länge det sitter. :) Jag återkommer med svaret på den frågan!




Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt. Påminner om mitt grå

2010-10-07 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0