Känslan av att någon tror på en är härlig

Kom alldeles nyss hem från jobbet. Det har varit en hektisk dag med MASSA att göra! Hann inte ens med hälften av vad jag borde ha gjort. Men tänk så bra att det då kommer en dag imorgon också!

Jag har en förmåga att tvivla på mig själv. Det gör vi kanske alla ibland, men mitt problem är att jag ibland kan tvivla på mig själv i situationer där jag absolut inte ska behöva göra det! I situationer där jag egentligen borde ha det bästa självförtroende i världen och där tvivel inte borde finnas. Men ändå tvivlar jag. I sådana lägen är det underbart att veta att det finns människor som tror på en. Som vill en allt gott i världen och som bara tror bra saker om en. När jag får höra och känna den känslan... Känslan av att någon tror på mig... Ja, då försvinner tvivlet. Eller ja... Det bleknar i alla fall. Tack du som idag gav mig känslan! Det värmer i hjärta och i själ.

Om bara en liten stund ska jag och Madde på zumba. Egentligen är jag rätt trött efter gårdagens skivspin och morgonens spinning, men det är första gången på hela den här terminen som jag har lyckats få plats till zumban. Eller jag och jag... Jag gjorde inte särskilt mycket, men Madde var så himla snäll och bokade in mig också. Så ikväll ska jag skaka rumpa (läs: stå framför spegeln och försöka dansa trots att jag egentligen ser ut som ett klumpigt, ovigt gammalt kylskåp)! Me like!

Snart dags för Stockholm! Oj, som jag längtar! Vi ska äta gott (massa gott!), dricka vin, gå på Idol-genrep, träffa en gymnasiekompis, gå på Ugglas revy, shoppa lite, gå på ölprovning och ÄTA MASSA GOTT! Det ska bli så underbart! Bo på hotell, slippa bädda sängen, slippa laga mat. Bara vara! Att då ha sällskap av världens finaste mamma och syster gör det hela ännu mycket bättre! Så... Dagarna får gärna fortsätta i det här tempot och sen när vi väl är på plats får de gärna gå låååååångsamt!



Den underbara maten från Halv grek plus turk ska vi återigen få avnjuta!



Från Stockholmsresan i våras. Jag, syster och halva mamma. Är vi lika?



Liiiiite kulturella var vi... Stod framför slottet i alla fall.:)




Världens godaste varma choklad från Chokladkoppen i Gamla stan!



Nu ZUMBA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad kul vi skall ha ! Kanske lilla mamma kan få vara med hela jag på fotot denna gång ;)

2010-10-25 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0