Köpa skor. Inte köpa skor. Köpa skor.

Jag har sen ett bra tag tillbaka letat efter ett par snygga svarta pumps med lite klack. Just att kunna ha till lite festligare tillfällen. Tyvärr har jag inte hittat några sådär perfekta! Jo, en gång gjorde jag det. Det var nog två år sen (japp... Jag har letat såpass länge). Då hittade jag ett par jättefina på Nilson, men jag slog inte till. Varför? Jag vet inte.

Sedan dess har de där svarta pumpsen lyst med sin frånvaro. De jag har hittat har varit fel i storlek, fel rundning på tån, för hög klack, för låg klack, för dyra, inte skinn och därmed obekväma... Ja, så har det varit. Alltså har jag inte hittat några.

Men så idag... Då hittade jag ett par väldigt bra pumps (jag vet att ordet pumps låter något tantigt, men jag vet inte vad jag ska kalla dem annars... Klackaskor som jag sa när jag var liten är kanske bättre?). På Din sko (vad har hänt med Din sko by the way? Har typ aldrig hittat skor där och i år hittar jag ganska mycket). Svarta skinnpumps/klackaskor med lite lagom hög klack (egentligen liiiite hög kanske, men jag vänjer mig nog) för endast 449 kr! Som hittat kan tyckas, men varför tvekar jag? Jag fråga mig själv om jag verkligen BEHÖVER ett par svarta pumps...? Ja, jag måste vara sjuk eller något!

Hur som haver ska jag prova dem igen efter jobbet. En höger och en vänster och knata runt lite i butiken med dem. För jag är liiiite osäker på klacken alltså. Lite hög kanske? Å andra sidan sa jag det om klacken på Pippi-skorna också och se så bra det går att gå i dem. Japp. Så får det bli. Jag provar dem och går runt lite med dem och sen fattar jag mitt beslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0