Oj... Jag ska ju slåss.

Jädrar vad jag är trött! Jag kom i säng alldeles för sent i morse. Jag tror att klockan var runt 03.30-04.00. Så när jag vaknade första gången vid 10 kände jag en enormt trötthet så jag drog en t-shirt över ögonen och somnade om. Sen vaknade jag 12.15. Mycket piggare, men ändå otroligt trött!

Så nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan och avnjuter ett avsnitt (eller två eller tre) av OC. Jag är trött. Min kropp behöver återhämtning efter några tuffa veckor och jag hoppas att den återhämtningen kommer snart.

Jag insåg precis att jag ska iväg och slåss om några timmar. Ja, jag ska gå på Box-pass på F&S alltså. Jag ska slåss med Madde som är väldigt stark. Sen kommer jag... Trött, lite småsvag och med en kropp (främst huvud) som inte fungerar riktigt som den ska just nu. Hur ska detta gå? :) Jag ska i alla fall slåss så hårt jag bara kan. Göra mitt bästa. Vad mer kan jag göra?

Nu ska jag ta och äta lite. Dricka lite saft och ladda för slagsmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0