Seth Cohen är mer än välkommen till mig

För ett tag sen lånade jag de två första säsongerna av tv-serien OC av min syster. Denna underbara serie som jag följde slaviskt när den gick på tv för några år sedan. Vad jag minns så var det främst de två första säsongerna som var riktigt bra! Visst var de två sista säsongerna bra också, men inte alls som de första.

I söndags började jag kolla på de första avsnitten och jag är fast! Både i söndags och igår kom jag i säng alldeles för sent eftersom jag hela tiden tänkte - bara ett avsnitt till! För jag kan inte sluta titta. Jag vill veta hur det går för Seth, Ryan, Marissa, Summer och de andra i serien. Ja, jag vet att jag ju redan vet hur det går, men ändå! Jag kan ändå inte sluta titta.

Jag minns när serien gick på tv. I Kalmar brukade jag och Lotta kolla på OC varje vecka och när serien tog slut var vi båda ledsna. Hur skulle jag klara mig varje vecka utan att se fina Seth Cohen i rutan? Jag klarade mig galant uppenbarligen, men nu när jag kollar igen... Oj, vad han är fin den där Seth Cohen! Han är mer än välkommen hem till mig. Kanske på en hembakad bulle? Det är bara att du ringa(eller... Just call me and I will invite you to my home for a homebaked bun!)! :)

Ikväll hoppas jag på att kunna titta på ett avsnitt eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0