Trötthet och helstekt pippifågel

Måndag. En mycket grå, regnig och höstig sådan. Det gillar jag inte! :(

Min kropp fick sig en rejäl genomkörare igår och i morse. Igår blev det ett tufft skivspinpass. 90 minuter svett, vikter och trötta muskler. Men oj så härligt det är! Har världens bästa granne och Friskisledare! :) Det var även hon som körde morgonpasset i morse. 40 minuter spinning och totalt 50 minuter promenad i rask takt till och från gymmet. Det känns i kroppen kan jag säga, men underbart!

Jag är sugen på helstekt kyckling så det tänkte jag göra ikväll! Smaksättningen får jag se lite. Jag ska gå och handla på lunchen tänkte jag. Men helstekt kyckling får det bli! Grönsaker och kall sås till det. *yummie* Behöver jag säga att jag inte har haft lunch än? ;)

Nu... Lite mer jobb och sen lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0