Vampire red möter Red alert

Jag gillar rött. Speciellt på naglar och läppar. Rött nagellack har jag haft ganska länge även om jag för någon dag sedan upptäckte att mitt röda lack hade torkat ut och inte gick att använda. Däremot rött läppstift har jag aldrig ägt. Jag har faktiskt bara ägt två läppstift i mitt liv och de ägde jag för en herrans massa år sen.

Så för ett par helger sen slog jag till. Jag köpte ett knallrött läppstift och några dagar därpå ett nytt rött fint nagellack. Lacket kommer från Isadora och heter Red alert. Ett riktigt knallrött lack och ett riktigt bra sådant! Fler Isadoralack ska inhandlas snarast!

Läppstiftet blev riktigt bra. Med min numera vinterbleka hy och mitt blonda hår gör det sig perfekt på mina läppar! Visst känns det lite ovant, men jag ska nog vänja mig. Läppstiftet kommer från Viva la diva och heter Vampire red.

Jag köpte inte lacket och stiftet på samma gång så när jag idag målade på nagellacket och testade läppstiftet så blev jag väldigt glad! Vampire red och Red alert passar alldeles utomordentligt bra ihop! Det är nästan som att jag har köpt dem för att matcha varandra!



Rött lack, röda naglar och en ny superfin blus! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0