Varför lär jag mig inte?

Jag ska inte dricka kaffe! Varför inser jag bara inte det? De senaste gångerna jag har druckit kaffe har jag mått väldigt dåligt efteråt. Inte kunnat sova, blivit yr, matt och konstig. Ändå dricker jag skiten igen! VARFÖR? Kan du tala om det för mig?

Nu på förmiddagen har jag nämligen varit på möte på vårt huvudkontor. Först var det fika med kaffe och vetelängd och sen var det lunch. Till vetelängden tyckte jag såklart att vatten är ju trist att dricka till och så tog jag en god cafe au lait. Dumma, dumma, dumma Rebecca! För nu mår jag konstigt! Sådär kaffekonstigt som jag har mått de senaste gångerna jag druckit kaffe. Illa! ILLA!

Så nu är det slut! Slut på kaffet. Min kropp tål inte kaffe. Hur gott det än kan vara med en cafe latte eller så... Nu är det slut! Jag ska bara komma ihåg detta nästa gång kaffesuget kommer...

Kommentarer
Postat av: mamma

Gör som din mamma, kaffe på morgonen för att komma igång, sen är det bra ! Jag blir helknas om jag dricker mer !

2010-10-22 @ 07:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0