Aj mina muskler!

Vaknade med ont i kroppen idag. Låren (framsida OCH baksida), rumpan, biceps, axlarna, ryggen, vaderna... ONT! Det var ett superbra pass i alla fall! Skivstång kondition. Först ett pass skivtång. Där lade jag på extra vikter och tvingade mig själv att fixa det! Ibland gick det riktigt bra, som i biceps och benböj då jag klarade ALLA repititioner med tyngre vikter. Ibland gick det lite sämre, som i bröstpress där jag fick plocka lite vikter 2/3 in i låten. Men det kändes bra i alla fall. Kände mig stark! Sen var det dags för konditionsbiten. 15 minuter intervallträning med olika konditionsövningar. 45 sekunder upphopp, 15 sekunder vila, 45 sekunder höga knän, 15 sekunder vila, 45 sekunder jämfota hopp, 15 sekunder vila osv. Jag var heeeeelt slut! Sista övningen var höga knän med tillhörande armövning och jag trodde att jag skulle gå sönder. Helt slut! Men oj så skönt när låten tog slut och jag fick stanna benen. Skitbra träning och jag kommer att gå på passet igen!

Men... Träningsvärk idag som sagt...

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har ont i kroppen utan att ha tränat :( Blir sängen efter jobbet !

2010-09-21 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0