Bad hairday tydligen.

Jag hade bestämt mig för lockigt hår idag. Det var längesen och jag gillar när det är lockigt. Såhär i efterhand hade jag nog gjort klokast i att låta det vara spikrakt... Inte min hårlockningsdag idag. Eller så är det en pik till mig själv att jag MÅSTE köpa en bra locktång. Min syster har en jättebra och kanske borde jag införskaffa en likadan? Min 99krvariant från Claes Olsson fungerade när mitt hår var kortare, men nu vill det sig inte riktigt. Jaja.

Jag är i alla fall redo för lite kalas. Vinet ligger på kylning, klänningen är på och allt som fattas nu är mat. Men vad ska jag äta? Får klura lite på det tror jag...

Partystassen för ikväll blir i alla fall en turkosgrön klänning som jag köpte på MQ för några år sen (nyårsklänningen det året), svart skärp i midjan, tjocka svarta strumpbyxor och Pippi-kängor. Och så det halvt misslyckade lockiga håret (måste köpa ny locktång)... Men vad gör väl en lite misslyckad frisyr?

Nu mat!! Tror faktiskt... Ja, jag tror att jag ska knata bort till Johannebar och köpa en pizza. Det är jag värd efter förmiddagens dubbelpass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0