Bra slut på skön dag

Sitter i soffan och kollar på Kristallen. I frysen ligger nio matlådor med god soppa som jag har lagat ikväll, all tvätt är tvättad, nya lakan i sängen, rena handdukar, tidningar och tomflaskor är slängda, har handlat och sprungit 1,1 mil (ja... 1 km av dessa var kanske powerwalk. En del backar går inte springa uppför!). Känns bra.

Dagen avslutar jag nu med myskläder i soffan. TVn på, ett glas vitt att smutta på och en hel förpackning hallonsorbet! Min favorit. :) Det är jag värd efter fyra tuffa träningspass den här veckan (har ju ett dubbelpass på söndag också utöver de fyra jag redan har kört...)! Och jag tänker äta sorbeten direkt ur byttan och äta så mycket jag orkar. Som sagt... Det är jag värd!

Imorgon är det lördag och då blir det en liten sväng på stan. På kvällen ska jag hem till herr och fru A.

Nu sorbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0