Dålig sömn och isande kyla

Dagen har inte börjat så bra. Min buss kom inte (om den inte kom nästan 10 minuter innan tidtabell...) så jag fick stå ute i kylan och vänta på nästa buss som kom 30 minuter senare. Till råga på allt hade jag glömt kofta och vantar så där stod jag i skugga och blåst i kortarmad jeansskjorta, strumpbyxor och trenchcoat. Isande kallt.

Sen sover jag inte bra. Sömnen är orolig, jag vaknar ofta och när jag vaknar av klockan på morgonen är jag allt annat än utvilad. Jag vet att det kommer att ändras snart och det känns skönt. Men tröttheten är ändå jobbig. Känns nästan som att jag är på väg att bli sjuk, men jag känner att det är tröttheten som spökar.

Ikväll ska jag försöka pigga upp kroppen med lite spinning. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0