Gå. Bara gå!

Jag känner mig trött idag också. Träningen har jag ställt in för jag måste handla och städa efter jobbet. Fast är kanske lika bra det för jag är fortfarande trött. Ikväll ska jag därför ha en kväll för mig själv. Först städa lite snabbt. Sen äta något gott, ta på mig mysbyxor (som för övrigt är anledningen till att jag måste städa. Mina nya underbara mysbyxor luddar av sig så jag har svart ludd i hela lägenheten!), göra en kopp te och bara kolla på TV. Har två boxar OC som jag har lånat av min syster som jag ska bita tag i. :)

Så nu vill jag bara att dagen ska gå. Gå fort! Jag längtar efter mysbyxorna. :) Sen kommer älskade mamma och pappa imorgon och det ser jag fram emot! Det blir Sofinas kamben, vin, gå ut och äta på en thailändsk restaurang som fick bra betyg i GP, fira pappa, ta det lugnt! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0