Helt galet trött i kropp och knopp!

Så var snart arbetsdagen slut. Det har varit en hektisk dag med massa att göra på jobbet - massa kunder, krånglande skrivare, krånglande kvittoskivare... Ja... Strul och massa att göra helt enkelt!

Därför är jag helt slut i knoppen! I och med min träningsvärk är jag även trött i kroppen. Därför blir det soffan ikväll! Vad jag ska äta vet jag inte riktigt... Min kropp vill ha något onyttigt! Frågan är bara om jag ska ge den det... Annars är jag sugen på gröt. Märkligt sug... Antingen gröt eller något onyttigt. Jag får se vad det blir. :) Den senaste veckans alla träningspass har tömt förråden och det känns. Men nu är det viiiiila nästan hela veckan. Imorgon blir det INTE till att gå upp 5.50 och bege sig till gymmet. Nej, imorgon ska jag SOVA! 08.00 ringer klockan. TIDIGAST! Jag vill soooova!

Sådär... Dags att stänga alldeles strax och bege sig hemåt.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0