Jag ÄLSKAR fredagar!

Och den här fredagen är inget undantag! Bara några timmars arbete innan det är hela två dagar ledigt. Lediga dagar som är fyllda med aktiviteter. I like!

Ikväll kommer Anna-panna till mig på middag! Åh vad mysigt det ska bli. Första gången hon är hemma hos mig sen jag flyttade till min lägenhet och det är på tiden med ett besök. :) Jag ska laga vegetarisk middag och en förhoppningsvis god efterrätt. Vi ska bara sitta och äta och prata tjejsnack. Jag gillar min Anna. Hon är en fin vän att prata med!

Sen är det dags för lördag! Eventuellt träning, kanske Liseberg och träffa Therese som är i stan på besök. Och på kvällen... Fest och utgång. ÄNTLIGEN! Jag har längtat efter att få klä upp mig lite extra (funderar på prickig klänning, svarta strumpbyxor, midjekort jeansjacka och pippi-skor... Men det lär ändras tusen gånger innan jag är klar...), korka upp en flaska vin (måste komma ihåg att handla det på lunchen! Rosé eller vitt?), umgås med härliga människor och sen dansa hela natten lång! Röra varenda muskel i kroppen och sjunga med i låtarna. Bara släppa loss! Är det inte underbart? Jag ÄLSKAR det! Kanske ses vi på dansgolvet?

Nu ska jag jobba några timmar innan det blir till att stressa hem och laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0