Laddar med gröt, vatten och dans!

Om 1,5 h kör jag dubbelpass på Friskis! Då blir det skivspin och oj så härligt det ska bli! Älskar skivspinpass. Först ett tungt skivstångspass där icke-musklerna får sig en rejäl omgång. Sen ett spinningpass där jag får pressa flåset. Lovely! Jag brukar aldrig kunna gå på de passen eftersom de alltid börjar för tidigt, men idag blir det skivspin med Madde för hela slanten!

För att ladda upp äter jag just nu fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, kanel och ingefära. Till det ett glas vatten. Har även P3 och digilistan på, vilket innebär att jag stundtals får lite dansspratt i benen. Då är det bara att lyssna på benen och skutta runt lite. :)



Tummen upp till gröt!



Att fuldansa och skutta runt är hälsosamt för både kropp och själ! Jag
utövar mycket av denna varan (förlåt ni som måste se...).



Idag fuldansade jag till den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0