Musklerna ska få sig en rejäl omgång

Sitter på golvet och äter min morgongröt. Jag kollar på nyhetsmorgon och när jag sitter på golvet med tallriken på bordet så blir det lättare att äta. Avståndet mellan mun och tallrik lite kortare och jag undviker risken att få gröt i soffa och på mattan. :)

Ute är det gråväder och regn. Tråkigt! Men det stoppar inte mig. För om ungefär en timme står jag i träningssalen på F&S och kör ett härligt och tufft skivstångspass! Jag ska pressa mig själv och få musklerna att veta var de sitter. Ta i från tårna ända upp i hårtopparna. Svetten ska lacka och pulsen stiga. Skivstång it is. Love it!

Dags att äta upp gröten och hoppa i träningskläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0