Regn, jobb, soptipp, thai. Aj.

Snart dags att åka hem från jobbet. Mitt huvud gör så himla ont! Det riktigt dunkar i huvudet och jag vill bara blunda! Usch!

När jag kommer hem ska jag och pappa åka till soptippen och slänga massa skräp från mitt förråd - kylskåp, toalettstol, skåpsluckor, underreden med ben, en bit av en bänkskiva... De där sakerna som har gjort att jag knappt har kommit in i mitt förråd. Men om någon timme kommer det att finnas massa plats där! Me like.

Ikväll ska vi ut och äta och det ska bli mysigt. Det blir thai. En restaurang som GP hade gett jättebra betyg för ett tag sen. Oj så gott det ska bli! Bara min huvudvärk kunde försvinna.

Nu ska jag sortera klart linserna som jag har hållt på med i 2,5 h. Snart klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0