Underbara soliga höstdag!

Solen skiner och himlen är näst intill klarblå. Ute är luften sådär härligt krispig och kall. En sådan här höstdag älskar jag! Då vill jag ta på mig bekväma skor och en lagom varm jacka och promenera! Gå tills fötterna inte orkar mer. Fylla mina lungor med den kalla och krispiga luften samtidigt som solens strålar lyser på min hud. ENERGI! Sådana här dagar ÄLSKAR jag hösten!

Torsdag idag. Hela jag längtar efter helg! Jag vill sova ut och vara lite ledig. Ta hand om mig själv. Ladda batterierna.

Och laddning av batterierna blir det den här helgen! Sovmorgon, tvätt, bullbak, boxas för Rosa Bandet (tänk om jag inte hade upptäckt att det var box jag var inbokad på och inte spinning... Då hade jag fått stå och boxas i spinningskor = inte bekvämt!), träffa fina vänner, lite mera sovmorgon och så favoriten skivspin! Underbara lediga helg!

Men idag är det torsdag. Helgen får vänta till imorgon kväll, men när den kvällen kommer... Ja, då ska jag njuuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0