Värsta sovmorgonen!

Oj så skönt det var att sova idag! Efter två tidiga uppstigningar känner jag hur mycket jag uppskattar att få sova till 08 nästan varje morgon. Oj så skönt! Jag vaknade till vid 06.05 och kunde glatt konstatera att jag inte behövde gå upp och ut! :)

Efter gårdagsnattens sanndröm hoppades jag på en ny inatt. Tänk om mina nattliga drömmar kunde ge mig en hint om hur framtiden kommer att bli? Men... Om jag säger såhär... Den här nattens dröm behöver verkligen inte bli sann! Det var en dröm som gärna får stanna kvar i drömmarnas land för det var snarare lite åt mardrömshållet. Men jag fortsätter att hoppas på att sanndrömmarna trillar in framöver. :)

Nu ska jag äta min underbart goda morgongröt och sen drar jag till jobbet. Torsdag för mig idag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0