Stupar i säng till dunkadunka.

Hjälp vad jag är trött! Hela kroppen bara skriker efter sovmorgon och vila! Det har varit två tuffa veckor (följt av några tuffa veckor dessförinnan). Nu får jag morgondagen ledig innan en ny arbetsvecka drar igång. Jag kan inte annat än att undra vad som ska hända då? Jag har ingen mer personal som kan meddela att de ska eller planerar att säga upp sig. Det är redan avverkat. Det vore otroligt konstigt om kassaskåpet går sönder igen (*pepparpeppar*). Likadant om skrivaren strular, att kassorna inte stämmer, dörrar slutar funka, folk är sjuka och jag inte hittar någon att ta in, låsbrickor inte öppnar dörrar och så vidare och så vidare. Jag känner att det faktiskt måste vara stopp snart! Men jag har ändå lite på känn att något kommer att hända. Frågan är bara vad? Tips någon?

Nej, nu ska jag inte vara sån! Jag älskar mitt nya jobb (hur länge är ett jobb nytt egentligen?) som bara den och jag längtar efter att få åka dit och jobba. Men just nu behöver batterierna laddas lite. Jag måste få ny energi för att orka. Så är det!

Så nu ska jag krypa till sängs. Till ljudet av dunkadunka. Grannarna ovanför har fest och de spelar så att det låter som att det är jag själv som spelar. De hoppar som vilda elefanter så att taket nästan brakar in. Jag kanske borde brygga till lite kaffe utifall att jag skulle få oväntat besök. :) Ja, som i reklamen där ett badkar brakar igenom golvet och rakt ner till grannen eller hur det nu var!

Jag somnar med den här låten i huvudet (tack grannen däruppe för det!). En otroligt dålig låt som nu kommer att sitta på min hjärna i några dagar. Jag säger förlåt på förhand! Förlåt om jag går runt och sjunger den här låten. Förlåt. Och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0