De två korta snabba är tillbaka.

Innan jag gick på semester hade min ben en jädrans fart! De pinnade på så snabbt att jag nästan inte hängde med själv. Jäktade steg som jag under semestern saktade ner rätt bra. Nu är de tillbaka. De två korta trummar på så att jag inte riktigt hänger med. Japp. Så är det!

Imorgon väntar veckans utmaning  - hur ska jag få in 6 pall med grejer på mitt lager som inte ens rymmer 3 pall? Intressant... Nja... De två korta lär få trumma på som aldrig förr!

Nu sooooova!

Kommentarer
Postat av: Malin

2011-08-10 @ 01:16:07
Postat av: Malin

Hejsan hallo!! Jag älskar dig frisyr! Ska snart till frissan o tänkte höra med dig om du kunde lägga ut många;) bilder på din frilla! Från alla håll o kanter så att säga! Tänkte nämligen visa min frisör hur snygg du är o hoppas hon kan göra mig lika snygg!kram Malin

2011-08-10 @ 01:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0