Jag har blivit dumpad.

Jisses! Den här dagen har varit helt galen! Galen och rolig. Så ska det vara. :)

Dagen avslutades med en alldeles underbar konsert på Liseberg. The Ark. De gjorde slut. Sista spelningen i stan. Och så bra det var! De spelade alla favoritlåtar och jag sjöng och klappade som en toka! Riktigt njöt av stunden! Bäst var It takes a fool to remain sain, One of us is gonna die young, Clamour for glamour, Worrying kind, Pantamera och såklart min absoluta favoritlåt Calleth you cometh I. Den sista är så underbart bra! Oj vad jag sjöng med!

Nu ska jag krypa ner och försöka kurera mig lite. Näsan blir bara snorigare och snorigare. Snart kan jag inte andas längre. Jag får inte bli sjuk! Dels för att jag verkligen, verkligen, verkligen inte har tid med det. Dels för att jag ju ska springa (läs: lufsa, gå, krypa) Midnattsloppet på lördag. Jag är inte alls tränat så någon topptid är inte att räkna med, men jag ska bannemej runt!

Tankarna virvlar runt och runt och runt just nu. Beslutsångesten gnager. Vad är rätt? Vad är fel? Ska jag lyssna på magen? Ska jag våga? Tänk om det blir fel? *gaaaahhhh* Imorgon bitti blir det till att ringa kära Anna och rådfråga. Jepp... Så får det bli!

Nu en bild- och musikkavalkad (notera Olas frisyr i alla videor... Hur tänkte han? Men jag gillar honom ändå!) innan det är dags för mig att soooooova!



Snart, snart, snart.



Igång!



Mer och mer kläder föll.



Vingarna på!



Victoria Secret-show? Nej Ola!



Ny outfit.




Kanske ska satsa på en sådanhär outfit?



Inne på slutklämmen...




Hej då!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0