Ligga här Becca!

Jag kom precis hem från lite kalas. Jag skulle självklart inte sitta barnvakt åt Louva utan det hela var en täckmantel för Carls överraskningskalas eftersom han fyller år idag. Ett mycket trevligt kalas!

Under delar av kalaset agerade jag lite lekvakt åt alldeles underbara Stella (som även hon fyller år idag. 2 år blir sötnosen!). Jag och hon hängde på balkongen där jag skulle hoppa, sitta i soffan, jympa och ligga på rygg på balkonggolvet. Allt i ett herrans tempo! Och gjorde jag inte rätt sa en mycket bestämd liten dam: Nej inte så Becca! Likadant när jag först inte lade mig på balkonggolvet... Då fick jag höra: Ligga här Becca! Och så pekade hon på en liten plats bredvid sig. Sen låg vi där i ett par sekunder innan hon sa: Tåkigt! Kom Becca! och reste på sig för att göra något annat i ett par sekunder. Så höll vi på en bra stund. Söta Stella! :)

Nu ska jag krypa till kojs för att vara redo för frisörbesök imorgon. Det ska tydligen bli ny färg och ny frisyr. Spännande! Utlovar bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0