Mitt hår.

Jag har fått ett önskemål i kommentarsfältet som har med mitt hår att göra...

Hejsan hallo!! Jag älskar dig frisyr! Ska snart till frissan o tänkte höra med dig om du kunde lägga ut många;) bilder på din frilla! Från alla håll o kanter så att säga! Tänkte nämligen visa min frisör hur snygg du är o hoppas hon kan göra mig lika snygg!kram Malin


Tusen tack Malin! Jag älskar också min frisyr. :) Det är det bästa klippet (och färgning) jag har gjort och allt tack vare världens bästa frisör (och syster)! Jag har tyvärr inte sådär supermånga bilder på min frisyr ur olika vinklar... Nu är det väldigt utväxt (frisörbesök på tisdag!) så att ta bilder nu skulle inte göra håret rättvisa.

Men... Jag har hittat lite bilder, som sedan innan ligger ute på bloggen, där man ser frisyren rätt så bra. Det är lite olika styling på bilderna, men frisyren är densamma. Ett tips om du ska ha den här frisyren är att investera i ett bra volymspray (jag har TIGI Bed Head Superstar Queen for a Day) som du har i innan du fönar håret. Sen är ett rejält lager dust it ett måste!! Bästa hårprodukten till uppåtbakåtlugg.

När jag har gjort håret på tisdag lovar jag att ta fler kort och lägga ut. Då blir det eventuellt lite ändringar i både färg och klippning. Jag har ingen aning om hur det kommer att bli. Det återstår att se!

Tack än en gång för komplimangen och jag hoppas att bilderna ska hjälpa dig lite på vägen! Annars är det bara att säga att du vill se ut som September så kanske frisören kan ordna det. :)

















Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå tack snälla för att du la upp så många bilder och för alla stylingtips! Ser framimot tisdagens nya du;)! Kram!

2011-08-10 @ 11:47:46
Postat av: johanna

jag bara älskaaar din frisyr! ska göra något liknande idag :)

2011-12-08 @ 09:48:14
URL: http://jljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0