Sånger i min hjärna.

Jisses vad trött jag är idag! Jag var duktig och kröp ner för att sova tidigt igår kväll. Men jag kunde inte somna. Jag låg och försökte i säkert ett par tre timmar innan jag lyckades slumra in för att vakna igen efter ett par timmar. Hela tiden med hjärnan full små sånger som spelades om och om igen. Först var det Var bor du lilla råtta? I sisådär 20 minuter. Efter det följde Madonnas Material girl. Repetoaren fortsatte med Tänk om jag hade en liten liten apa!, Bruno Mars Grenade, lite mer Material girl och så fortsatte det. Sång efter sång efter sång. Tack hjärnan!

Efter mycket om och men somnade jag i alla fall, men jag är lite trött ska jag erkänna. Fast... Kanske lika bra det eftersom jag måste upp tidigt, tidigt imorgon!

Nu ska jag bege mig till jobbet och få massa saker ordnade. Enda dagen på jobbet den här veckan så det finns några måsten... Typ göra helgschema, ringa folk om intervjuer, ordna någon som kan jobba innan rekryteringen är klar... Lite smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0