Ta hand om mig själv-förkväll.

Just nu sitter jag i morgonrock i soffan och kollar på TV på datorn. Jag har haft fullt upp hela dagen så nu har jag en liten ta hand om mig själv-förkväll. Jag har peelat ansiktet, gjort en ansiktsmask, noppat (eller heter det nopprat?) ögonbrynen, lagt i en toning i håret och nu sitter jag med både hårmask och hårinpackning i håret. Det ska få sitta i riktigt länge! Hejdå slitet hår!

Om en stund ska jag piffa mig lite (eller ja... Fixa i ordning mig helt och hållet för jag tror inte att jag ska gå ut med morgonrock och handduksturban på huvudet) för att möta upp Ann för lite tjejkvällshäng. Det ska bli otroligt trevligt! Jag som hade tänkt mig en lugn hemmakväll. :) Men en lugn hemmakväll kan jag ju faktiskt ha imorgon!

Snart dags att börja jobba igen! Det ska bli superroligt att komma tillbaka! Det känns som att jag har varit ledig betydligt mycket längre än två veckor. Tänk så mycket roligare det skulle vara om jag slapp nästa vecka. Kan vi inte bara snabbspola? Börja på v 33 i stället? Jaja.

Nu ska jag luta mig tillbaka och slappa lite innan jag måste hasta på och göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0