Trötta, trötta söndag.

Herregud vad trött jag är! Kvällen igår var otroligt trevlig och helt hux flux var klockan 03.30 utan att vi ens märkt det. Nya trevliga människor, god mat, balkonghäng, rött vin, somriga drinkar, chips... Ja, trevligt var ordet! Jag promenixade halva vägen hem eftersom mina bussar hade slutat att gå. Regnet duggade ner från himlen, men vad gjorde väl det? Så jag somnade väl runt 05 och då var det på god väg att bli ljust ute.

Så nu sitter jag i soffan och är helt jättetrött! Menmen. Det är det värt!

Igår tog jag tillfället i akt att använda min finfina långklänning! Jag har börjat vänja mig vid det långa svepande tyget och känner mig rätt fin i den. Nu när sommaren snart är slut är det bäst att passa på. :)



Klänning från HM 199 kr, flätat skärp från HM 49.50 kr, örhängen VILA 49 kr.

Kommentarer
Postat av: Maria

"nu när sommaren är slut"?

2011-08-07 @ 18:04:54
URL: http://mariaimono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0