Julen 2011.

Så var julen till ända. Kortaste julfirandet någonsin och jag har inte riktigt fattat att det är över. Det kändes mest som en vanlig helg...

Hur som haver var det mysigt att träffa hela familjen på en gång. Det händer inte så ofta. Vi har ätit god mat, druckit gott vin, suttit framför brasan, spelat spel och bara tagit det lugnt. Ibland är det bara så skönt att få krypa upp i en fåtölj mitt på dagen och sova en timme. Det är värt mycket.

Vad kom tomten med då? Jo Leilas senaste bok, ett halsband, ett armband, hudvårdsgrejer, pyjamas, varma strumpor, handdukar och pengar. Så jag har unnat mig en ny fin klocka och så har jag beställt Sex and the city-boxen. Får se vad det blir mer! Nöjd är jag i alla fall!

Men nu är det tillbaka till vardagen igen. Jobb imorgon och även om det är kortvecka för min del har jag några saker att beta av!

Så... Nu hoppar jag i nya pyjamasen och kryper till kojs så jag orkar med långdagar imorgon. Godnatt!

Här är nya pyjamasen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0