Mexico.

Snart är det dags för nyårsafton igen. De två senaste åren har jag mått rent ut sagt skit! För två år sen mådde jag så dåligt att jag ställde in nyårsfirandet och åkte till mamma och pappa i stället. Firade nyår i pyjamas.

Förra året härdade jag ut. Låg på soffan hela dagen, tog en Ipren och körde ändå. Nyårsdagen tillbringades i soffan. Dålig.

I år slog sjukdomen till redan vid jul. Skönt tänkte jag. Då blir jag frisk till nyår! Men den finns fortfarande kvar i kroppen. Ligger där och lurpassar. Vill inte riktigt försvinna. Jag ska försöka ignorera den och fira ändå. Om än lite lugnare. Det blir en tripp till Mexico. Iklädd min nya rosettklänning. En Corona, en tequila och så lite mexikansk mat. Det blir bra det...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0