Lite söndagssnokande är inte fel.

Söndag. Snart kväll, men till min stora glädje så är det än så länge inte helt mörkt ute. Underbart! Jag känner dig Fröken Vår. Lite i taget, men jag känner att du är på väg!

I helgen har mamma och pappa varit här på besök. Jättemysigt att ha dem här på besök! Det var precis vad jag behövde efter nästan en veckas sjukdom. Lite mat, ompyssling och sällskap. Jag känner fortfarande att kroppen inte har återhämtat sig helt. Jag är trött, kan inte äta normalt och jag är svag som en ja gud vet vad! Om vi säger som såhär... Jag bar 2 förpackningar värmeljus på IKEA innan idag och det var sååååå tungt! Nej, jag skojar inte. Jag trodde att mina armar skulle gå av. Hjälp!

Idag var vi en sväng ute på Allum och jag snokade runt kring min framtida arbetsplats. Spanade in lunchställen och såklart butiken. Långsamt började den där lilla skräcken kännas i maggropen igen. Det är en bra skräck. Tro inget annat! Men det är ändå en lite skrämmande känsla av vad har jag gett mig in på-panik. Det kändes liksom så verkligt på något vis. 3 v. TRE VECKOR! Sen är den nya resan igång.

Det blev också lite shopping. Eller inte så lite... Men det orkar jag inte visa bilder på idag. Det kommer senare.

Nu blir det lite slapp på soffan och tidig sänggång! Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0