När tiden liksom bara flyter på.

Jag känner att jag inte riktigt hinner med. Igen. Tiden springer ifrån mig och just nu står jag chockad och tittar ut genom fönstret. Klockan är 17.30 och det är inte mörkt ute! Underbart, men när hände det här? Förmodligen under förra veckan när jag låg hemma och var sjuk. Härligt!

Just nu försöker jag ta in allt som händer. Jag försöker förstå de stundande förändringarna. Nytt jobb. Det blir nya rutiner, nya arbetsuppgifter, nya människor att lära känna, nytt ansvar, nytt ställe att gå till på morgonen, ny buss. Nytt, nytt, nytt. Jag längtar så det gör ont samtidigt som jag ska erkänna (återigen) att jag är lite skräckslagen inför det hela. Jag ska bli chef! Skum känsla. :) Men bra skum såklart!

Det är också snart dags för mig att gå min älskade matlagningskurs! Den hade jag nästan glömt bort! Tre onsdagkvällar ska jag laga asiatisk mat och oj så roligt det ska bli. Det sätter igång typ samtidigt som nya jobbet så fatta att jag kommer att somna sött!

Jag känner att saker känns otroligt bra just nu. Det är bäst att jag snabbt lägger till *pepparpeppar*. Saker känns liksom lite för bra! Jag känner en gnista i mig som jag har saknat och längtat efter. Glädje!

Nej... Nu ska jag snart bege mig till onsdagsfikan. Mys! ha en trevlig onsdagskväll!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter underbart ;)

2011-02-24 @ 06:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0