Tack Johannebar och Monas livs.

De senaste två dygnen har min kost bestått av fil med socker och kanel, blåbärssoppa, 1,5 bananer och några skorpor. Det är allt jag har fått ner. Min energinivå står på minus och att ta mig från soffan till köket är en pärs. Men nu beslutade jag mig för att det ska bli ändring på den saken. Så jag slog en plingeling till Johannebar och beställde en pasta al pollo utan svamp och sen tog jag svängen om Monas livs och köpte cola.

Så nu sitter jag under en filt i soffan och äter en miniminiportion av pastan. Jag vill inte totalchocka magen genom att slänga i mig hälften. Nej, det får bli en liiiiten portion idag.

Jag sitter också och funderar på hur jag har tänkt mig att kunna jobba imorgon. Hur tänkte jag egentligen? Jaja... Det får bära eller brista!

Nu ska jag äta min pasta och dricka lite cola. Sen blir det snart sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0