Är det helt ok att kunna hela texten?

Måndag. Det är en regnig måndag idag. Jag inledde dagen med en promenix ner till Friskis och körde morgonspinning. Madde hade snickrat ihop ett nytt pass och oj sicken musik! Jag var helt slut när sista låtens toner klingade ut.  Jag glömde än en gång av min sjukdom... Jisses! Men det ger väl resultat hoppas jag. :)

När jag sitter där på cykeln brukar jag alltid sjunga med i de låtar jag kan (i dagens fall typ alla...)! Nej, jag sitter inte och sjunger högt, men jag sjunger i huvudet och mumlar med ibland. Jag kan liksom inte låta bli om det är en peppande, fartfylld låt! Att sjunga med peppar mig lite extra nämligen!

Under dagens pass började jag dock att fundera över om det egentligen är helt ok att kunna sjunga med i alla låtar... Visst... Att kunna sjunga med i en topplistelåt, en gammal slagdänga eller en klassiker är väl inte hela världen. Men när jag glatt kan sjunga med i Aquas Dr Jones så undrar jag om det verkligen är ok...? För nu snackar vi inte om att jag kan några ord hit eller dit... Jag kan hela låten - från början till slut! Inget jag kanske är helt stolt över... Så jag kommer att sitta/stå där vareviga måndag och glatt mima med i varenda ord! Och... Det bjuder jag på! :)








Vill även skicka en liten grattishälsning till världens bästa 5 årspresent som fyller 22 år idag. Min älskade syster! När jag tänker på att hon fyller 22 år så blir jag nästan lite mörkrädd. Jag var 22 år igår känns det som... Men icke! Snart fyller jag allt annat än 22 år, men vad gör väl det? Inte mycket. :) Grattis på dig älskade syster! Presenten får du nästa gång vi ses. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0