Att utmana sig själv är bra.

Eller hur? För att göra saker som man aldrig trodde att man skulle klara stärker i alla fall mig som människa! Oavsett om det gäller saker på jobbet eller i privatlivet. Jag försöker utmana mig själv så mycket jag bara kan. Ibland med lyckat resultat, ibland med mindre lyckat resultat. För ibland tar jag mig vatten över huvudet, men det stärker det också!

Nu kan jag ha tagit mig vatten över huvudet. Det vet jag inte säkert än. Det kan bara tiden utvisa. Vad det handlar om håller jag lite för mig själv just nu. Jag måste få tänka igenom det en vända till. För mig själv.

Längtar efter fredag och lördag! Jag har massa roliga saker inplanerade! Middag med vin och Let's Dance med Jessica, Maddes första zumbapass och pizzamiddag med ett gäng fina människor. Härligt! Även nästa vecka bjuder på trevligheter i form av min systers födelsedag (som jag får fira på distans), utbildning på huvudkontoret, min egna födelsedag (!) med smarrig onsdagsfika hemma hos mig (det påminner mig om att jag måste baka i helgen också!!), kanske födelsedagsfirande med mor och far och lite sånt. I like!

Men nu... Nu ska jag fortsätta inventera. Blipp, blipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0