En helt vanlig onsdag.

Annat blir det om en vecka! För då är det min dag! :)

Om ett par månader ska jag förhoppningsvis göra något som jag har drömt om att göra i flera år. Jag tänkte att nu när jag har köpt min älskade Kitchen Aid så kan jag lika gärna fortsätta att förverkliga mina drömmar. :) Jag hade tänkt att jag skulle gå en malagningskurs! Bara en kort kurs på tre gånger, men ändå. Det har jag velat göra så himla länge och nu ska jag bara bestämma vilken typ av mat jag vill laga och anmäla mig. De två hetaste kandidaterna just nu är Medelhavsmat eller Asien runt. Jag velar fram och tillbaka och kan inte riktigt bestämma mig. Om inte annat får jag gå ena kursen nu och den andra i höst. :) Jag ser i alla fall fram emot det så enormt mycket! Ska bara få tummen ur och boka in mig också! Sen så... Då ska här lagas mat! Åh vad roligt!!

En sak till i matväg! Ikväll bänkar i alla fall jag mig framför Sveriges mästerkock på TV4! Jag älskar den utländska varianten av det (jag följer den amerikanska på TV3 just nu och såg den australiensiska på samma kanal i somras) och nu kommer det en svensk variant! Och! En av mina absoluta favoriter Per Moberg sitter i juryn. Ikväll kan du hålla ett extra öga öppet efter Jennie Benjaminsson. Hon skriver en av de bästa matbloggarna som finns och hon är med i kvällens program. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0