Fredag.

Denna underbara dag! Det är något speciellt med fredagar måste jag säga. Timmarna på jobbet brukar gå lite extra snabbt eftersom det ju sen väntar två dagars ledighet. Nu jobbar jag imorgon så den där riktiga fredagskänslan vill inte riktigt infinna sig, men ändå. Det är fredag!

I morse var jag och Madde i gymmet och körde ett effektivt och tufft pass. Mina armar är helt slut kan jag säga! Men oj så skönt! Det är så himla roligt att träna! Jag känner att jag har kommit in i en bra rytm och rutin då träningen känns rolig och lätt! Jag längtar till nästa träningspass och efter att se resultat. Nu är det bara löpträningen som jag måste komma igång med. Det känns inte alls lika lockande...

Ikväll får jag fredagsmysmiddagsbesök av Jessica. Vi ska laga kycklinghamburgare och hemmagjorda pommes. Så igår bakade jag hamburgerbröd. Egentligen helt onödigt eftersom det ju faktiskt går att köpa färdiga i butik, men min nya kompis gör att det liksom inte finns någon ursäkt för att inte baka själv! Kitchen Aiden står ju ändå där. Då kan jag lika gärna baka brödet själv liksom. Sen ska jag lära Jessica göra den enklaste efterrätten som finns. Tre ingredienser och fantastiskt gott! :) En bra start på helgen alltså!

Nej... Nu ska jag få timmarna att flyga så att jag får gå hem och ta helg (nästan i alla fall).

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0