Meze. Vin. Soffan. Fredagsmys. Ladda.

Fredag! Och idag är det verkligen fredag för imorgon är jag ledig. Det ska bli underbart skönt känner jag! Om en stund kommer min syster och Niklas upp i den orangea partybilen. De ska nämligen hälsa på mig i helgen och det ska bli så mysigt! Ibland bor min älskade syster lite för långt borta tycker jag.

Ikväll ska vi laga meze, dricka vin (jag ska i alla fall dricka vin!), kolla på TV och bara ha fredagsmys (japp... Vi ska äta chips av just det märket.). Vi måste ju ladda inför morgondagens festligheter! Jag har inhandlat massa chips, snickrat ihop en trevlig femkamp (hade gärna varit med och tävlat själv också, men det går ju inte riktigt), bakat rosa macarons och imorgon ska jag baka tårtor. Åh vad det ska bli roligt! En del av de som kommer har jag inte träffat på riktigt länge, vilket såklart gör det hela ännu bättre!

Japp... Så ligger det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0