Min älskade Kitchen Aid är på plats!

Så har jag då äntligen min Kitchen Aid! Jag har velat ha en i flera, flera år, men jag har tyckt att det har varit lite för mycket pengar för en köksmaskin. Det tycker jag fortfarande, men ibland måste man bara bortse från det. Det gjorde jag nu och så köpte jag min Kitchen Aid. Min drömmaskin!

Den pryder just nu min köksbänk och sen jag fick hit den i onsdags kväll så har jag bakat fyra gånger. Inte illa! :) Och så smidigt! För en gångs skull kan jag vispa ägg och socker pösigt och samtidigt smälta smör och blanda ihop de torra ingredienserna. Det tar kortare tid att baka och jag kan göra flera saker samtidigt. Multitasking it is!

Jag är än så länge supernöjd med min Kitchen Aid! Visst... Om jag ska köra stora bröddegar på en liter vätska eller mer så får jag ta fram min Bosch, men till små degar funkar den galant! Jag har testat två gånger. :)

Så... Om du precis som jag har funderat på en Kitchen Aid och tvekar... Slå till! Jag tycker att den är superbra so far!

Här är den... Min skönhet i färgen svart kaviar.




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket mycket fiiiiiiiinn :)

2011-01-13 @ 21:13:56
URL: http://cordreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0