Sluta göra mig illa då för tusan!

Hela jag gör ont! Jag står inte ut! Sluta göra mig illa då för tusan!

Strax efter lunch kom kramperna i magen. Det gjorde så ont att jag knappt kunde stå upprätt. Jag tänkte att det var för att jag åt en sen lunch så jag härdade ut. Men så kom illamåendet. Så fort det gjorde ont i magen kom ett sting av illamående. Så vid 17 åkte jag hem. Tänkte att lite vila nog skulle hjälpa.

Nu har det gått några timmar och det är inte bättre. Magen gör konstant ont och krampar titt som tätt, mitt huvud bankar och varenda centimeter av min kropp gör ont. Kroppen riktigt värker och jag kan knappt nudda huden förrän det gör ont! Till råga på allt fryser jag också. Och nu snackar jag inte lite småfrusenhet utan ordentlig frossa! Jag ligger på soffan med tjocka mjukisbyxor, vanliga strumpor, raggsockor, långarmad tröja, tjock fleecejacka med luvan uppdragen över huvudet och två filtar. Ändå skakar jag! Skakar för att jag fryser så!

Det här är inte bra! Jag hinner verkligen inte det här nu. Punkt slut! Det är för mycket viktiga saker den här veckan för att jag ska tycka att det här är det minsta kul. Jag har för mycket för att det ska funka. Därför svär jag (förlåt för det!) - fan, Fan, FAN!

Så nu ska jag äta upp min fil (det första jag har kunnat få i mig sen min lunch [mår just nu illa bara av att tänka på fiskgratäng]), ta två Ipren och krypa ner och sova. Myssmurfen får göra mig sällskap och hålla mig varm. Snälla, dumma bacill! Försvinn ur min kropp till imorgon bitti! Jag varken vill, kan eller hinner det här just nu! Så stick! NU! Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0