Tonight is the night I'm gonna make it happen.

Jag är nu redo för lördagens festligheter! Allt är inhandlat och det enda som kvarstår är att baka och fixa lite hemma. Det känns bra! Jag inleder bakandet ikväll med några svåra, rosa rackare! Jag hoppas att de där engångsspritspåsarna ska hjälpa mig till framgång. Enligt kvinnan i butiken så är det sådana proffsen föredrar. :) Så vi får se ikväll. Annars får gästerna äta dem ändå!

I övrigt är jag lite allmänt tankspridd. Det är min fulla kalender som gör det och jag försöker att beta av en sak i taget och inte stressa upp mig. Jag försöker att inte tänka för mycket (=svårt!) utan ta allt lite som det kommer. Det är nästan det bästa rent teoretiskt... Sen funkar det inte riktigt lika bra i praktiken, men det är en annan historia!

Jag står just nu och klurar på om jag ska snickra ihop några lekar inför lördagens fest. Vill folket leka lekar? Eller jag vill ju då inte kalla det för lekar utan tävlingar. Uppskattar folk lekar/tävlingar? Vad tror du? Eller är det bara jag som är lite barnsligt förtjust i sådana saker. :) Kanske en femkamp vore roligt? Jag får fortsätta klura.

Nej... Nu får det vara nog på allmänt svammel.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla på gokväll lördag, tror jag det va, på nätet. Dom bakade Makroner i helge, eller va det nyhetsmorgon ?? Lite bra tips i alla fall hur du spritsar mm.

2011-01-27 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0