Var snäll och läs den raden på tavlan som är tydligast!

Förra veckan var jag på utbildning på vårt huvudkontor här i stan. Det var en utbildning för att bli behörig att göra undersökningar för körkortsintyg. Det vill säga den där lilla undersökningen som optikern i vanliga fall gör när någon ska ta körkort. Jag är en av de första assistenterna i hela landet som har den behörigheten! Det känns lite häftigt! Ja, för jag klarade ju kursen alldeles galant! Både den skriftliga och praktiska delen klarade jag med bravur och nu är jag registrerad hos Trafikverket.

Imorgon är det dags att göra den allra första undersökningen! På egen hand. Utan optiker i huset. Då ska jag klara det alldeles själv med ny utrustning och allt och visst är jag lite nervös. Det är verkligen inte något svårt, men det ska ändå flyta på och kännas bra (inte minst för den stackars killen som jag ska premiärköra på)!

Så ikväll när jag kommer hem får jag nog allt ta mig en kik i min pärm så att jag är redo! Men först blir det till att jobba klart, sen en snabb tur till Verner och Verner för att köpa engångsspritspåsar och sen onsdagsfika. Härliga fullproppade kalender!



Kommentarer
Postat av: mamma

Är det den röda bilen du köpte på smålansdnytts rekalm när du praktiserade där ??

2011-01-26 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0