Yes då var jag igång igen!

Men så jobbigt det var! Tre veckors uppehåll med jul, nyår och sjukdom. Inte alls bra! Jag som hade vant kroppen vid en bra rutin med 4 pass i veckan! Jaja... Bara att ta nya tag och jobba upp den rutinen igen. Ja... Och formen då för oj så jobbigt det var att spinna i morse! Men samtidigt skönt!

Så nu är jag igång! Det känns underbart! Det blir såklart fler pass i veckan. Jag siktar på ett pass styrketräning, löpning och zumba. Lovely! Känns så bra i kroppen.

Jag har också tagit tag i mellanmålsätandet! Förra veckan (jobbdagarna i alla fall) åt jag knäckemacka med kokt, skivat ägg på. Supergott! Idag blev det en knäckemacka med lite keso och två skivade kiwifrukter på. Det ska bli ordning på det där med mellanmål nu! Minst ett om dagen. Därmed basta.

Även det där med att sluta äta godis har gått över förväntan! Inte en godisbit på en vecka! Visst.... Jag gjorde efterrätt i helgen och fikade en semla i lördags, men lite måste man unna sig också! Men inget godis och det var det som var huvudmålet. :) Resten får komma vad det lider!

Åter till mellanmålet! Jag tycker att det är svårt att hitta bra mellanmål. Om du har tips på goda, nyttiga och enkla mellanmål så får du gärna skriva en liten kommentar och tipsa! Det skulle jag uppskatta enormt mycket.

Nu jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0