Bakar krusbärssyltkakor.

Ja, det gör jag. Och ja, klockan är 22.15. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag är lite knäpp! Men jag hade typ 300 g smör som gick ut nu i helgen och då tänkte jag att syltkakor är ju väldans gott och lämpligt nog skulle det vara just 300 g smör i Leilas recept på småkakor! Ja, jag vet att smör går att frysa in. Men jag blev liksom sugen på att baka! Ja, jag vet fortfarande att klockan är 22.15, men erkände jag inte precis att jag var lite knäpp? Så, ja... Då är det ok att baka! Sådetså!


Drygt en timme senare...

Kakorna är klara! Under tiden har jag hunnit med viktiga saker som att googla om det går att frysa paprika. Det går! Så alltid lär jag mig något nytt. Nu blir det snart sängen. Kakorna ska bara svalna först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0